PUBLIKACJE

O doznaniach zwiększających sprzedaż
Coraz większa konkurencja w branży nieruchomości sprawia, że pośrednik musi się naprawdę nagimnastykować, by wzbudzić zainteresowanie potencjalnego klienta. A przecież można inaczej! Wystarczy tylko odpowiedzieć sobie na jedno, za to arcyważne pytanie…
CZYTAJ DALEJ
Komunikacja niewerbalna - warta więcej niż słowa
Do tego, że warto rozmawiać, nie trzeba chyba nikogo przekonywać. Jak robić to dobrze, by zostać zrozumianym, a przy okazji osiągać zakładane cele sprzedażowe i prywatne? Jest na to parę sprawdzonych sposobów.
CZYTAJ DALEJ
Pokochaj NIE, by usłyszeć sakramentalne TAK!
Po udanej prezentacji mieszkania, wielu pytaniach klienta oraz jego żywym entuzjazmie rysującym się na twarzy, już prawie luzujesz korek od szampana. Wstrzymaj konie, nie witaj się z gąską. Wcześniej usłyszysz jeszcze kilka szorstkich NIE! Jak sobie z nimi poradzić,by sfinalizować transakcję?
CZYTAJ DALEJ
Jak przyspieszyć sprzedaż, gdy obsługujesz żółwia?
Finalizacja transakcji sprzedaży lub kupna nieruchomości z klientem, któremu “się nie spieszy”, bo “nie ma noża na gardle” potrafi być męcząca. Sprawdź, jak radzić sobie z tą obiekcją, by znacząco podkręcić tempo działania.
CZYTAJ DALEJ
Dlaczego ``talon na popcorn i balon`` to słaby system motywacyjny?
Trudno znaleźć firmę, która nie podjęła próby motywowania pracowników do optymalizacji pracy, metodą “na marchewkę”. Choć mając na uwadze “owocowe czwartki” stosowniej byłoby napisać “na banana”. Sprawdź, dlaczego konkursy z nagrodami nie przynoszą oczekiwanych rezultatów i jak skutecznie motywować podwładnych, bez szczucia kiwi.
CZYTAJ DALEJ
Zarządzanie poprzez zaufanie
„Kontrola najwyższą formą zaufania”? Powiedzenie Feliksa Dzierżyńskiego stało się symbolem radzieckiej doktryny państwa totalitarnego i jednym z mitów zarządzania. Na szczęście, nadmierna kontrola pracowników i ustawiczne “patrzenie im na ręce” odchodzi w zapomnienie. Ich miejsce zajmuje zaufanie. Jak bazując na nim efektywnie zarządzać zespołem?
CZYTAJ DALEJ
Najlepiej wykorzystane 30 sekund w sprzedaży
Masz mniej niż 30 sekund, by przekonać do siebie potencjalnego klienta i tym samym zapewnić sobie więcej czasu na przedstawienie oferty. Wiesz, jak dobrze wykorzystać to pół minuty? Drugiej szansy na zrobienie dobrego pierwszego wrażenia nie będzie. Czas… START!
CZYTAJ DALEJ
Oszczędź na podatku od nadziei
Ze szkoleniami jest tak, jak z rocznym karnetem na siłownię, kupionym w ramach realizacji postanowień noworocznych. Niby coś robimy, dajemy sobie szansę na bycie lepszym, a w praktyce jedynie zagłuszamy wyrzuty sumienia. A gdyby tak zadbać o kondycję (swoją i portfela), trenując jedynie 19,5 minuty dziennie?
CZYTAJ DALEJ
Trudna sztuka negocjacji - jak wracać z tarczą?
Jeśli działasz na rynku wtórnym, pewnie doskonale znasz cztery kwestie, które nawet z “miłych i sympatycznych klientów” mogą uczynić rasowe harpie. Jak negocjować terminy, wyposażenie, zadatek i – oczywiście – cenę, by wyjść z twarzą i… tarczą?
CZYTAJ DALEJ
I zbaw mnie od wszelkiego w pracy złego...?
Menadżerowie i szefowie sprzedaży, którzy stawiają pierwsze kroki w nowym miejscu pracy, dzielą się na dwie grupy – zbawców i… oprawców. Ci pierwsi oferują swoją pomoc zawsze, wszędzie i we wszystkim. Drudzy wychodzą z założenia, że członkowie zespołu to nicponie, za których wszystko trzeba zrobić. Efekt? I w jednym i w drugim przypadku, mizerny. Jak nie wspierać wyuczonej bezradności i motywować podwładnych do efektywnego działania?
CZYTAJ DALEJ
Moc dostrojenia w sprzedaży
Ludzie kupują od ludzi, których lubią. To pierwsza zasada obowiązująca w sprzedaży, którą na własnej skórze – a przede wszystkim na własnym portfelu – odczuwają sprzedawcy.
CZYTAJ DALEJ
PYTAJ, NIE GADAJ. Zadawanie pytań jako klucz do efektywnej sprzedaży
Czasami podczas szkoleń spotykam się z pytaniem, czy jest jakaś magiczna sztuczka, jakiś super trick, dzięki któremu można szybko poprawić swoje wyniki sprzedażowe. Odpowiadam wówczas: tak, jest. Wystarczy tylko zadawać odpowiednie pytania […]
CZYTAJ DALEJ
WELCOME TO THE JUNGLE. Krótki survival w sprzedaży nieruchomości
60% sprzedawców rezygnuje z pracy przed upływem roku, a 80% traktuje ten zawód jako przejściowy. W branży nieruchomości te wskaźniki są jeszcze wyższe, o czym najlepiej wiedzą właściciele biur pośrednictwa […]
CZYTAJ DALEJ
Od emocji przez obiekcje. Jak sprawniej domykać transakcje
Przypomnij sobie swoje ostatnie zakupy. Nieistotne, co to było: buty, samochód czy tygodniowe wczasy w Chorwacji. Najpierw przyszedł impuls: zobaczyłeś i poczułeś przemożną chęć posiadania. […]
CZYTAJ DALEJPUBLIKACJE

O doznaniach zwiększających sprzedaż
Coraz większa konkurencja w branży nieruchomości sprawia, że pośrednik musi się naprawdę nagimnastykować, by wzbudzić zainteresowanie potencjalnego klienta. A przecież można inaczej! Wystarczy tylko odpowiedzieć sobie na jedno, za to arcyważne pytanie…
CZYTAJ DALEJ
Komunikacja niewerbalna: Pokaż to, czego mi nie mówisz
Do tego, że warto rozmawiać, nie trzeba chyba nikogo przekonywać. O tym, jak się komunikować, by być dobrze zrozumianym, osiągać zakładane cele sprzedażowe i prywatne oraz o tym, co jest ważniejsze od słowa, rozmowa z Krzysztofem Rzepkowskim, Prezesem Zarządu Sandler Training Polska.

Trudna sztuka negocjacji - jak wracać z tarczą?
Jeśli działasz na rynku wtórnym, pewnie doskonale znasz cztery kwestie, które nawet z “miłych i sympatycznych klientów” mogą uczynić rasowe harpie. Jak negocjować terminy, wyposażenie, zadatek i – oczywiście – cenę, by wyjść z twarzą i… tarczą?
CZYTAJ DALEJ
Moc dostrojenia w sprzedaży
Ludzie kupują od ludzi, których lubią. To pierwsza zasada obowiązująca w sprzedaży, którą na własnej skórze – a przede wszystkim na własnym portfelu – odczuwają sprzedawcy.
CZYTAJ DALEJ
Jak przyspieszyć sprzedaż, gdy obsługujesz żółwia?
Finalizacja transakcji sprzedaży lub kupna nieruchomości z klientem, któremu “się nie spieszy”, bo “nie ma noża na gardle” potrafi być męcząca. Sprawdź, jak radzić sobie z tą obiekcją, by znacząco podkręcić tempo działania.
CZYTAJ DALEJ
Pokochaj NIE, by usłyszeć sakramentalne TAK!
Po udanej prezentacji mieszkania, wielu pytaniach klienta oraz jego żywym entuzjazmie rysującym się na twarzy, już prawie luzujesz korek od szampana. Wstrzymaj konie, nie witaj się z gąską. Wcześniej usłyszysz jeszcze kilka szorstkich NIE! Jak sobie z nimi poradzić, by sfinalizować transakcję?
CZYTAJ DALEJ
Dlaczego ``talon na popcorn i balon`` to słaby system motywacyjny?
Trudno znaleźć firmę, która nie podjęła próby motywowania pracowników do optymalizacji pracy, metodą “na marchewkę”. Choć mając na uwadze “owocowe czwartki” stosowniej byłoby napisać “na banana”. Sprawdź, dlaczego konkursy z nagrodami nie przynoszą oczekiwanych rezultatów i jak skutecznie motywować podwładnych, bez szczucia kiwi.
CZYTAJ DALEJ
PYTAJ, NIE GADAJ. Zadawanie pytań jako klucz do efektywnej sprzedaży
Czasami podczas szkoleń spotykam się z pytaniem, czy jest jakaś magiczna sztuczka, jakiś super trick, dzięki któremu można szybko poprawić swoje wyniki sprzedażowe. Odpowiadam wówczas: tak, jest. Wystarczy tylko zadawać odpowiednie pytania […]
CZYTAJ DALEJ
Najlepiej wykorzystane 30 sekund w sprzedaży
Masz mniej niż 30 sekund, by przekonać do siebie potencjalnego klienta i tym samym zapewnić sobie więcej czasu na przedstawienie oferty. Wiesz, jak dobrze wykorzystać to pół minuty? Drugiej szansy na zrobienie dobrego pierwszego wrażenia nie będzie. Czas… START!
CZYTAJ DALEJ
Zarządzanie poprzez zaufanie
„Kontrola najwyższą formą zaufania”? Powiedzenie Feliksa Dzierżyńskiego stało się symbolem radzieckiej doktryny państwa totalitarnego i jednym z mitów zarządzania. Na szczęście, nadmierna kontrola pracowników i ustawiczne “patrzenie im na ręce” odchodzi w zapomnienie. Ich miejsce zajmuje zaufanie. Jak bazując na nim efektywnie zarządzać zespołem?
CZYTAJ DALEJ
WELCOME TO THE JUNGLE. Krótki survival w sprzedaży nieruchomości
60% sprzedawców rezygnuje z pracy przed upływem roku, a 80% traktuje ten zawód jako przejściowy. W branży nieruchomości te wskaźniki są jeszcze wyższe, o czym najlepiej wiedzą właściciele biur pośrednictwa […]
CZYTAJ DALEJ
I zbaw mnie od wszelkiego w pracy złego...?
Menadżerowie i szefowie sprzedaży, którzy stawiają pierwsze kroki w nowym miejscu pracy, dzielą się na dwie grupy – zbawców i… oprawców. Ci pierwsi oferują swoją pomoc zawsze, wszędzie i we wszystkim. Drudzy wychodzą z założenia, że członkowie zespołu to nicponie, za których wszystko trzeba zrobić. Efekt? I w jednym i w drugim przypadku, mizerny. Jak nie wspierać wyuczonej bezradności i motywować podwładnych do efektywnego działania?
CZYTAJ DALEJ
Oszczędź na podatku od nadziei
Ze szkoleniami jest tak, jak z rocznym karnetem na siłownię, kupionym w ramach realizacji postanowień noworocznych. Niby coś robimy, dajemy sobie szansę na bycie lepszym, a w praktyce jedynie zagłuszamy wyrzuty sumienia. A gdyby tak zadbać o kondycję (swoją i portfela), trenując jedynie 19,5 minuty dziennie?
CZYTAJ DALEJ
Od emocji przez obiekcje. Jak sprawniej domykać transakcje
Przypomnij sobie swoje ostatnie zakupy. Nieistotne, co to było: buty, samochód czy tygodniowe wczasy w Chorwacji. Najpierw przyszedł impuls: zobaczyłeś i poczułeś przemożną chęć posiadania. […]
CZYTAJ DALEJ