WIDEO
Mowa bez przemocy - jak mówić, by być zrozumianym
W naszej codziennej komunikacji jest wiele sformułowań, które skutecznie rozmywają przekaz. Dodatkowo sami chętnie skrywamy się za “słownymi zasłonami”, które utrudniają nam dobry kontakt. O tym, jak mówić, by być nie tylko słyszanym, ale także zrozumianym, rozmawiałem z Elizą Michalik.
Nie ważne, gdzie się przewróciłeś - ważne, gdzie się pośliznąłeś
Sprzedaż nie jest dziełem przypadku! Twoje wyniki sprzedażowe (a co za tym idzie – grubość Twojego portfela) zależą od trzech obszarów. Jeśli na którymś z nich się pośliźniesz, potem możesz już tylko spektakularnie się wywrócić na ostatniej prostej. I oczywiście za te wszystkie niepowodzenia, które Cię spotkały, przeklinać klientów, rynek i konkurencję… Gdzie zatem leży skórka od banana, która odpowiedzialna jest za większość wywrotek w sprzedaży?
Krótka instrukcja chodzenia na dwóch nogach
Od dzieciństwa wpaja się nam, że w życiu mamy być kimś jednym i raz na zawsze określonym, zdobyć zawód i stać na tej jednej nodze do emerytury.
Tymczasem współczesny świat, jak twierdzi Krzysztof Rzepkowski, daje nam możliwość w pełni wyrażenia naszej złożoności i realizacji siebie na wielu – nawet pozornie sprzecznych – płaszczyznach jednocześnie. Dostawiając kolejne nogi można iść szybciej, oglądać świat z różnych perspektyw i poznawać zupełnie odmiennych ludzi. No i łatwiej się utrzymać, gdy ktoś nam którąś z nóg podetnie.
Cała prawda o relacjach - nie tylko w sprzedaży
Każdy z nas jest sprzedawcą i negocjatorem, nawet jeśli w życiu zawodowym zajmuje się zupełnie inną profesją. Rozmowa z Filipem Kowarskim o tym, jak się komunikować i negocjować, by osiągać wyznaczone cele.
Chcesz sprzedać? Nie popełniaj tych błędów
Niby oczywiste, a jednak… Czasem nawet najlepsi sprzedawcy mogą poślizgnąć się na niuansach, które skutecznie zamykają furtkę do obiecującej sprzedaży. Rozmowa z Filipem Kowarskim o błędach, które mogą nas sporo kosztować. Dosłownie!
Bez odpowiedzi na te pytania nie ma sprzedaży
Jeśli chcesz uzyskać właściwe odpowiedzi – najpierw musisz zadać właściwe pytania. W odpowiedni sposób! Jak robić to dobrze, by czerpać zyski z satysfakcjonujących transakcji, zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym? Odpowiedzi (tylko dobre!) w wywiadzie dla Daniela Siwca.
Mikroróżnice i makroefekty. Zwycięska przewaga w sprzedaży
Wystąpienie podczas konferencji IoN’17 – Inaczej o Nieruchomościach, Warszawa, 24 XI 2017 r.
Co dalej z nieruchomościami? Business Rider z Danielem Siwcem
Jak negocjować, być dobrym inwestorem i sprzedawcą w czasie “burzy” na rynku nieruchomości? Między innymi o to pytał Daniel Siwiec. Zapnij pasy, włącz Business Rider i uzyskaj odpowiedzi!
WWVLOG25 O co chodzi z tą metodą sprzedaży Sandlera?
W 25. odcinku swojego WWVLOGA Wojtek Woźniczka rozmawia ze mną o ponoć najskuteczniejszej metodzie sprzedaży na świecie :).
O czym konkretnie rozmawiamy:
- Dlaczego w dzisiejszych czasach praca w sprzedaży to ciężki kawałek chleba
- Czym jest słynna metoda sprzedaży Davida Sandlera?
- Na czym polega jej siła i skuteczność?
- Jaki błąd popełnia większość handlowców?
- Czym jest ból w sprzedaży?
- W oparciu o jakie kryteria należy kwalifikować klientów?
- Kim jest prospekt?
- Pokazujemy konkretne przykłady jej zastosowania
Sprzedawca idealny, czyli... jaki?
Trudno znaleźć osobę, która już od najmłodszych lat chciała chodzić po domach i sprzedawać dywany. Zazwyczaj do sprzedaży trafia się przez przypadek, ale już bardzo celowo się w niej zostaje. Jakie cechy pomagają w osiągnięciu sukcesu w tym zawodzie? Jakie kompetencje należy pozyskiwać i szlifować? Sprawdź.
O obiekcjach, które nie istnieją
Czyli jak właściwie rozmawiać z klientem, by nie przeciągać liny, być dla niego partnerem i osobą, której ufa. Bez tego nie ma sprzedaży! O to i wiele innych reguł rządzących całym procesem, ale także właściwą komunikacją w codziennym życiu, pyta Michał Boniaszczuk.
Jak radzić sobie z "muszę to przemyśleć"?
W sprzedaży liczy się wszystko. O zasadach tej trudnej gry, błędach, które są niczym skórka od banana i klientach, którzy czasem chętnie nam ją podkładają. Jak radzić sobie z ich obiekcjami i zarządzać spotkaniem tak, by nie jechać jedynie “pokazać nieruchomość” – bo wtedy klient przyjedzie jedynie “zobaczyć”. A po spotkaniu powie, że “musi się jeszcze zastanowić”. Co z tym zrobić?